ProMail, iletileri silmek için birkaç farklı yöntem sunar:

  • Webmail arayüzündeki Sil düğmesini kullanarak bunları silebilirsiniz.
  • Mesajları sağ tıklayıp açılan içerik menüsünden “Sil” i seçebilirsiniz.
  • Klavyenizdeki Delete tuşunu kullanabilirsiniz. (Backspace tuşu değil, Delete – veya Del – tuşu.)
  • Bir mesajı sildiğinizde ProMail eylemi, Hesap Ayarlarınızda Webmail kartındaki Eylemi Sil için seçtiğiniz seçeneğe bağlıdır. Bu seçenekler şunları içerir:
  • Silinmiş Öğeler Klasörüne Taşı – Öğeler silindiğinde, Silinmiş Öğeler klasörüne taşınır.Silinen Öğeler klasörü yoksa, bir mesajı ilk kez sildiğinizde otomatik olarak oluşturulur.
  • Otomatik Temizleme Klasörü – Bir masaüstü veya mobil istemcideki IMAP’yi kullanırken veya web postası ve mesajlarını kullanarak gelen kutunuza eriştiğinizde, bir klasörden silinir, yalnızca silinmiş olarak işaretlenirler. Mesajlar, temizlenene kadar klasörden fiziksel olarak kaldırılmaz. Bu seçenek, mesajı sildikten sonra klasörü otomatik olarak temizler. Not: Silinen iletiler temizlendiğinde, eylem sondur. Bu mesajları daha sonra geri alamazsınız.
  • Silindi olarak işaretle – Mesaj bu seçenekle silindiğinde, mesaj geçerli klasörde kalır, ancak dışarı çıkar ve silinmiş olarak işaretlenir. Klasör temizlendikten sonra, silinmek üzere işaretlenmiş tüm öğeler kaldırılacaktır.
  • Silinmiş Olarak işaretle ve Gizle – Bu seçenekle, silinmiş olarak işaretlenmiş herhangi bir mesaj web postasındaki görünümden gizlenir. Bu, posta kutunuza her giriş yaptığınızda onları görmeden silinmiş mesajları saklamanıza olanak tanır. Not: Klasör temizlendikten sonra, silinmek üzere işaretlenmiş ve gizlenen tüm öğeler kaldırılır. Ayrıca, posta kutunuzun fark ettiğinizden daha dolgun olabileceğinden, bu seçeneği kullanırken e-posta hesabınızın disk kullanımını göz önünde bulundurmanız önemlidir.

Silinen öğeler için yapılan işlemin, web posta yoluyla öğeleri silerken SADECE alınacağını belirtmek önemlidir. Bir öğeyi Outlook’tan veya başka bir e-posta istemcisinden silmek seçtiğiniz ayarı KULLANMAMALIDIR. Not: E-posta istemciniz POP3 yoluyla ProMail’e bağlandığında, silinmiş olarak işaretlenmiş olan e-postalar otomatik olarak temizlenir. Bunun olmasını önlemek için, silinmiş öğeleri yanlışlıkla temizlemekten kaçınmak için Silinmiş Öğelere Taşı klasörünü seçin.

Mesajları Silme

Bir mesajı silmek istemedin mi? Sistem henüz boşaltılmamış olduğu sürece, Silinen Öğeler klasörünüzden silinmiş iletileri alabilirsiniz. Sadece Silinmiş Öğeler klasörünü açın ve istenen mesajları seçin. Ardından, web posta arayüzündeki Sil düğmesinin yanındaki oku tıklamanız ve açılır menüden Silmeyi geri al’ı seçmeniz yeterlidir. Ayrıca seçilen mesajlardan birine sağ tıklayabilir ve görüntülenen bağlamsal menüden “Silme” yi seçebilirsiniz. Not: Sistem yöneticiniz, Silinmiş Öğeler klasörünüzdeki iletileri herhangi bir zamanda uyarı vermeden kalıcı olarak kaldırabilir, bu nedenle daha sonra isteyebilirsiniz, böylece iletileri silmeyin. Sistem silme için işaretlenmiş öğeleri temizledikten sonra, silinen mesajları geri alamazsınız.

Klasörün Otomatik Temizlemenin Etkileri

Sistem yöneticiniz, daha eski önemsiz e-postaları, silinmiş öğeleri ve / veya bu klasörler çok büyük olduğunda gönderilen öğeleri silebilecek otomatik temizleme politikaları oluşturmuş olabilir. Ancak, otomatik temizleme ayarlarını geçersiz kılmak için mevcut seçeneği bırakmış olabilirler. Daha fazla bilgi için, bkz. Klasör Otomatik temizleme .

Kimler Neler Demiş?

avatar