Hosting.com.tr üzerinden yapılacak bazı işlemlerin birimlerimiz tarafından ele alınabilmesi ve süreçlerin daha sağlıklı bir şekilde ilerleyebilmesi için “Destek Talebi” oluşturmanız gerekiyor.

Kullanıcılarımız birkaç basit adımla müşteri paneli üzerinden “Destek Talebi” oluşturabilirler. İşlem adımları aşağıdaki şekilde gerçekleştirilmektedir.

  • Kullanıcı adınız ve şifreniz yardımıyla “Müşteri Paneli” ne giriş yapın.
  • Yetkilendirme kodunu SMS ile alın ve sisteme girin.
  • Sağ üst köşedeki “Destek” Butonuna tıklayın.
  • Sol taraftaki menüden “Yeni Bildirim” butonuna basın.

Destek talebinizi yapacağınız departmanı seçin;

  • Destek Ekibi
  • Satış Ekibi
  • Muhasebe
  • İlgili alanlara “Başlık”, “İlgili Departman” bilgilerini girin.
  • “İlişkili hizmet” kısmında hangi ürün (Domain, Hosting, E-mail paketi vb) ile ilgili işlem yapmak istiyorsanız onu seçin.
  • “Öncelik” durumu gibi gerekli bilgileri ekleyip, mesajınızı yazın.
  • Varsa sorun ile ilgili göndermek istediğiniz görseli “Dosya Seç” butonuna tıklayarak “.jpeg” formatında ekleyin. Birden fazla dosya ekleyecekseniz, “Daha Fazla Ekle” butonuna basabilir işlemi tekrar edebilirsiniz.
  • Son olarak “Gönder” butonuna basın.

Destek talebiniz ilgili departmana iletilecektir.

İyi günler dileriz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir