Kurumsal E-Posta Nedir? Alan Adı Uzantılı Profesyonel Mail Adresi Nasıl Alınır?

Kurumsal E-Posta Nedir? Profesyonel E-Mail Hesabına İhtiyacım Var Mı?
Hosting Fiyatları

Kurumsal bir e-posta hesabına sahip olmak her şirket için çok önemlidir. Her şeyden önce müşterilere ve iş ortaklarına profesyonel bir izlenim verir. İkincisi, kurumsal e-posta platformları sizi veri ihlallerinden ve kaybından koruduğu için ücretsiz e-posta servis sağlayıcılarından daha güvenlidir.

Peki kurumsal e-posta tam olarak nedir?

Kurumsal E-Posta Nedir?

Kurumsal E-Posta Nedir?

Kurumsal e-posta, özellikle iş iletişimi için kullanılan e-posta’dır. Kurumsal e-posta adresi içinde adiniz@şirketadiniz.com gibi bir şirket uzantısı vardır.

adiniz@şirketadiniz.com, şirketadiniz.com alan adına bağlı bir e-posta adresidir.

Kendi alan adınızı kullanmanın birçok önemli avantajı vardır:

  • Gmail veya Hotmail adresinden daha profesyonel görünür.
  • İşletme alan adlarının hatırlanması kolaydır.
  • İşletme uzantınıza sahip e-posta adresine sahip olmak güven oluşturur.
  • Gönderdiğiniz her e-posta, markanızı tanıtmanıza yardımcı olur.

İşiniz ve İşletmeniz İçin Alan Adı Uzantılı Mail Adresi

İşiniz ve işletmeniz için alan adı uzantılı mail adresi, iş amaçlı kullanılan özel bir e-posta adresidir. En iyi alan adı uzantılı mail adresi, çoğu durumda, şirketin adını içerir ve aşağıdaki formata sahiptir: [email protected]. ‘den önceki kısım bir departman adı da içerebilir.

Kurumsal E-posta Adresi Nasıl Alınır?

İşletmeniz için kurumsal e-posta adresi satın almak isterseniz, hosting.com.tr, farklı ihtiyaçları karşılamak için farklı kurumsal e-mail planları sunar. Bu sayede geniş bir depolama alanı, üst düzey güvenlik, mobil uyumlu çözümler ve çok daha fazlasını elde edebilirsiniz.

hosting.com.tr sadece kurumsal e-posta hizmeti sunmakla kalmaz, aynı zamanda web hosting ve domain hizmeti de sunar. Bu da hosting.com.tr’yi bu hizmetleri de arayan küçük işletmeler için güzel bir seçenek haline getirir.

Kurumsal E-posta Adresi Nasıl Oluşturulur?

Kurumsal E-posta Adresi Nasıl Seçilir?

1. Güvenilir Bir Alan Adı Kullanın

Hepimiz Gmail aracılığıyla iletişim kurmaya alışkınız. Çünkü Gmail, kullanıcı dostu, basit ve hoş görünümlü birkaç e-posta istemcisinden biri. Ancak “Google” ve “Outlook” her ne kadar iyi olursa olsun, herkes bu kaynakları kullanarak bir hesap oluşturabileceği için özgünlükten yoksundur. İşte tam da bu nedenden dolayı markanızın adına karşılık gelen eşsiz bir alan adına ihtiyacınız var.

@ işaretinden sonra gelen ve marka adınızı içeren bir e-posta, kurumsal e-posta’nın en önemli ayırt edici özelliğidir.

Aşağıdaki örneklere bakın:

[email protected] ve [email protected]

Muhtemelen ikinci e-posta’dan gelen bir iş teklifi çok daha çekici gelecektir, sizce de öyle değil mi?

2. Takma Adları Kişisel İletişime Bırakın

Bazılarımızın birçok nedenden dolayı birden fazla e-posta hesabı var. Ancak bunlar genellikle iş için kullanılmaz, kişisel ve sosyal yaşamlarımız içindir. Bu yüzden bu e-posta hesaplarınızda dilediğiniz isimleri kullanabilirsiniz. Fakat herhangi bir takma ad, iş e-posta adresiniz için uygun değildir. İş e-posta adresi için adınız ve soyadınızı kullanmak her zaman iyi bir fikirdir.

3. Numara ve Simgelerden Kaçının

Küresel nüfus 7 milyarı geçtiği için benzersiz bir isme sahip olma şansınız çok düşük. Tabii gerçek isminizle bir e-posta hesabı açma şansınız da… Bu yüzden bir e-posta almak istediğinizde, ücretsiz e-posta araçları alternatif olarak sayılar içeren otomatikleştirilmiş seçenekler sunar. Fakat “isminiz2013” veya “19isminiz78” gibi seçenekler, genellikle kullanıcılara güven vermez.

Bu durum tıpkı rakamlarda olduğu gibi, noktalama işaretleri ve simgeler için de geçerlidir. Tüm bu rakamların ya da simgelerin hatırlanması zordur ve özellikle büyük şirketlerde spam filtrelerine takılabilir. Bu yüzden yalnızca harflere bağlı kalmanızda fayda var. Noktalama işaretine ihtiyacınız varsa, yalnızca bir veya iki nokta veya maksimum alt çizgi eklemeniz önerilir:

4. Pozisyonunuzu Kullanmaktan Kaçının

Pozisyonunuzu e-posta adresinize koyduğunuzda, bu, hangi becerilere sahip olduğunuzu gösterir. Ancak, alıcınız muhtemelen bu bilgilerle ilgilenmiyordur. Bu yüzden bu bilgileri e-posta isminizde değil, e-posta imzanızda kullanın.

5. Kolay Okunabilir Bir Tercih Yapın

Pek çok kişi mobil cihazlarının küçük ekranları üzerinden işlerini yürüttüğü için genellikle adresi yanlış yazar. Siz de bu duruma düşmek istemiyorsanız, e-posta adresinizin kolay okunduğundan ve çok fazla açıklama gerektirmediğinden emin olun.

6. Profesyonel Olmayan Her Şeyden Kaçının

Kurumsal e-posta adresinizde ırk, din, cinsel yönelim, yaş vb. atıflarda bulunmaktan kaçının. Profesyonel kimliğiniz kişisel kimliğinizden büyük ölçüde farklı olabilir. İkisi arasında net bir çizgi olmalıdır.

7. Tam İsim Her Zaman Gerekli Değildir

Bazı insanların pek çok ismi var. Bu yüzden her zaman tam adınızı kullanmanız gerekmez. Yalnızca en yaygın kullandığınız bir veya iki adı kullanabilirsiniz. [email protected]

8. Deneyin ve En İyisini Seçin

İş dünyasında yaygın olan birkaç iş e-posta adresi örneği aşağıdaki şekildedir:

Email Hosting Nedir?

E-mail hosting, e-posta hizmet sağlayıcısının alan adı yerine kendi alan adınızı kullanan e-posta hesaplarına sahip olmanızı sağlayan bir hizmettir. Bu, e-posta adresinizin şu şekilde görüneceği anlamına gelir: [email protected] veya [email protected] yerine [email protected].

Kurumsal ve Kişisel E-posta Arasındaki Farklar Nelerdir?

Kurumsal ve kişisel e-posta arasındaki farklar aşağıdaki şekildedir:

1. E-posta Erişimi

Kişisel e-posta hesaplarına, postalarınızı evde Microsoft Outlook gibi bir program aracılığıyla okusanız bile neredeyse her yerden erişilebilir. Çoğu kişisel e-posta hizmeti, herhangi bir bilgisayardan e-posta okuyabileceğiniz, yazabileceğiniz ve düzenleyebileceğiniz web tabanlı e-posta gelen kutularına sahiptir. 

Birçok şirketin ise yalnızca iş yerinde veya bir iş bilgisayarı aracılığıyla erişilebilen kurumsal e-posta hesapları vardır. Bu hesaplar genellikle Outlook gibi bir program üzerinden yönlendirilir ve kullanıcıların web tabanlı hizmete erişimi yoktur. Kurumsal e-posta’da düzenlenmesi gereken parola ve diğer öğeler, kişisel e-posta’da olduğu gibi kendi ayarlarınız yerine bir BT çalışanı aracılığıyla değiştirilir.

2. Güvenlik Özellikleri

Kişisel e-posta’nızda e-posta kullanımınızın izlenmediğinden nispeten emin olabilirsiniz. Öte yandan, kurumsal e-posta hesaplarında böyle bir kural yoktur. Yazdığınız mesajlardan gönderdiğiniz eklere kadar her şey incelemeye tabidir ve kesinlikle işle ilgili olmalıdır. 

İstediğiniz gibi kullanabileceğiniz kişisel bir e-posta hesabının aksine kurumsal e-posta hesapları, hesapların iş amaçlı kullanılmasını isteyen bir şirket tarafından takip edilir.

Bazı şirketler standart bir hesapta bulabileceğinizden daha güçlü şifre ve e-posta güvenliğine sahiptir. Bu, özellikle müşteri isimleri veya finansal tablolar gibi bilgiler kurumsal e-posta sistemi üzerinden paylaşılıyorsa geçerlidir.

3. Görgü Kuralları 

Kişisel ve kurumsal e-posta’lar farklı standart görgü kurallarına sahiptir. Kişisel bir e-posta hesabından bir aile üyesine gündelik bir e-posta veya bir arkadaşınıza komik bir resim gönderebilirsiniz, ancak aynı şey kurumsal tabanlı bir e-posta hesabından yapılmamalıdır. Ayrıca kurumsal e-posta mesajlarını dilbilgisi veya yazım hataları açısından da dikkatle kontrol etmeniz gerekir. Bu mesajlar, herhangi bir kısaltma veya internet konuşması içermemelidir. 

4. Maliyet

Kişisel ve kurumsal e-postaların maliyeti de büyük farklılıklar gösterir. Birçok kişi internet servis sağlayıcılarından ücretsiz kişisel e-posta hesapları alabilir. Google, Yahoo, Microsoft ve diğer birçok şirket, ücretsiz e-posta hesapları sunar. 

Fakat bir işletme çalışanlarına kurumsal tabanlı bir e-posta hesabı sunmak isterse, genellikle önemli bir maliyete katlanır. Her bir e-posta hesabının yanı sıra gönderilen ekler ve e-posta depolama alanı da nihai maliyete katkıda bulunur. 

Şirketler çalışanlar için ücretsiz e-posta hesapları da kullanabilir, ancak bu hesaplar kurumsal bir alan adıyla birlikte gelmez ve profesyonel görünmez. 

5.  İletişim

Potansiyel iş bağlantılarına ve sektördeki meslektaşlarınıza ulaşırken veya profesyonel ağ oluştururken, kurumsal bir e-posta kullanmak, kimliğinizi ve profesyonel niyetlerinizi ortaya koymanıza yardımcı olur.

Neden Kurumsal Bir E-posta’ya Sahip Olmalısınız?

Aşağıdaki listede kurumsal bir e-posta’ya sahip olmanın size ne gibi faydalar sağlayacağına dair bazı ipuçları bulabilirsiniz:

1. Markalaşma

[email protected] e-posta adresi işletmenin marka adını içerir. Bu sayede iletişim bilgilerinizi gören kişiler web sitenizin URL’si hakkında bir tahminde bile bulunabilir.

E-posta adresinizi vermek, bir şirketin web adresini tanıtmanın dolaylı bir yolu haline gelirken, [email protected] adresini kullanmak potansiyel müşterilere sizi çevrimiçi olarak nerede bulabileceklerine dair hiçbir gösterge vermez.

2. Özgünlük

Kurumsal bir e-posta adresi özgünlük havası yaratır. Öte yandan, [email protected] adresini kullanmak güvenilirlik ifade etmez.

Tüketiciler paralarını teslim etmeden veya bir web bağlantısını arkadaşlarıyla paylaşmadan önce çevrimiçi bir işletmenin meşru olduğuna dair göstergeler arar, bu nedenle gerekli bilgiler ve uygun bir alan adı içeren bir web siteniz varsa, iletişim sayfanızda şüpheli bir ücretsiz e-posta adresi ile kendinizi hayal kırıklığına uğratmayın.

3. Basitlik

Çok fazla kişi ücretsiz e-posta hizmeti kullandığı için kullanıcı adı bulmak zor olabilir. Bu, insanların uygun bir seçenek bulmak için genellikle adlarına veya takma adlarına bir dizi sayı veya fazladan bir kelime eklemeleri gerektiği anlamına gelir.

[email protected] da profesyonelce görünmese de, [email protected] daha da kötü görünür.

Yeni kullanıcı adı seçeneklerinin olmaması, popüler ve ücretsiz e-posta platformlarından biriyle e-posta adresi almanın artık yaratıcı düşünmeyi ve ödün vermeyi gerektirdiği anlamına gelir.

Buna karşılık, kendi alan adınızla kurulan e-postalar basit ve akılda kalıcı olabilir. Bazı seçenekler aşağıdakileri içerir:

4. Ölçeklenebilirlik

İşletmenizi tek başına bir girişimci olarak kurduysanız ve on kişilik bir kadroya sahip olacak kadar büyüdüyseniz, alan adınıza dayalı kurumsal e-posta adresleri kullanmak bu büyümeyi yönetmenin tek gerçekçi yoludur.

Halihazırda [email protected] ve [email protected] adreslerine sahipseniz, Ahmet ve Elif şirkete katıldığında yeni profesyonel e-posta adresleri oluşturmak önemli değildir.

Ancak ücretsiz e-posta adresleri kullanıyorsanız, yeni personel veya departmanlar için e-posta adresleri bulamazsınız. Çünkü [email protected] ve [email protected] gibi bir dizi adres oluşturmak oldukça saçma görünür.

Kurumsal E-Posta Seçerken Nelere Dikkat Edilmelidir?

İşletmeniz için en iyi e-posta servis sağlayıcısını belirlemeye çalışırken, dikkate alınması gereken çeşitli faktörler vardır. Bunlardan bazıları aşağıdaki şekildedir:

1. Özel alanlar

Özel alanlar, kullanıcıların e-posta adreslerini şirket web sitelerine uyacak şekilde özelleştirebileceği anlamına gelir. Standart bir @ gmail.com adresinden daha profesyonel göründükleri için bu e-posta adresleri müşteriler arasında daha güvenilirdir.

2. Güvenlik özellikleri

Ücretsiz e-posta istemcileri, farklı güvenlik özellikleri sağlamak için bir dizi üçüncü taraf hizmeti kullanma eğilimindeyken, birçok e-posta barındırma hizmetinde güvenlik özellikleri doğrudan yerleşik olarak bulunur. Bu özellikler aşağıdakileri içerir:

  • E-posta şifreleme
  • 2 faktörlü kimlik doğrulama (2FA)
  • Spam filtreleri
  • Virüs koruması

3. Depolama

Birçok ücretsiz e-posta servisi en azından belirli bir düzeyde depolama alanı sunar, ancak sundukları depolama alanı çok fazla değildir. Bu yüzden önemli mesajları arşivlemek için bol miktarda e-posta depolama alanı sunan bir e-posta barındırma hizmeti arayın.

Kurumsal E-Posta Almanın Avantajları Nelerdir?

Kurumsal bir e-posta’ya sahip olmak işletmenize aşağıdakiler gibi birçok avantaj sağlar:

1. Güvenilirlik Sağlar

İ[email protected] gibi profesyonel bir e-posta adresine sahip olmak, sadece daha profesyonel görünmekle kalmaz, aynı zamanda işinize daha fazla güvenilirlik katar.

Kurumsal e-posta adresiniz profesyonelliğinizi yansıttığından, iş konusunda ciddi olduğunuzun sinyalini de gönderir.

Ayrıca işletmenizin anında tanınmasını sağlar. Ücretsiz bir e-posta hizmeti satın aldığınızda, müşterileriniz kim olduğunuzu merak etmeye devam eder ve çoğu zaman e-postalarınız spam kutusuna düşer.

2. Profesyonel Görünmenize Katkısa Bulunur

Müşterileriniz sizi ilk anda nasıl görüyorsa, öyle algılar ve çoğu zaman, bir müşteriyle ilk etkileşim bir e-posta mesajı aracılığıyla gerçekleşir.

Profesyonel görünümlü kurumsal bir e-posta adresi, işletmeniz hakkında iyi bir imaj yaratır ve böylece müşteriler arasında profesyonel bir algı oluşturur.

3. Müşteri Güveni Kazanma

Herkes ücretsiz bir e-posta hesabı alabilir, fakat güvenilir olarak tanımlanmak için kendinizi bu kalabalıktan ayırmanız gerekir.

İşletmeniz için kurumsal bir e-posta hesabı almak, başarılı bir işletmenin temeli olan müşteri güvenini size kazandırabilecek en basit şeydir.

Satış, faturalama, destek, iş vb. için farklı kurumsal e-posta adresleri oluşturmak, küçük bir ekip olsanız bile büyük bir organizasyon olarak görünmenizi sağlar.

4. Veri Güvenliği

Ücretsiz e-posta hizmet sağlayıcılarının sürekli kötü amaçlı yazılım saldırılarına maruz kaldıkları, ayrıca spam göndermeye eğilimli oldukları yaygın olarak bilinmektedir. Ücretsiz e-posta hizmet sağlayıcıları gerekli güvenlik önlemlerinden yoksundur ve bu nedenle bir işletmenin gizli işlemleri için kullanılmaya uygun değildir. Ayrıca kendi e-postanızın tam kontrolü sizde değildir.

Kurumsal e-posta ile bilgisayar korsanlığı, spam ve kötü amaçlı yazılım saldırılarından koruyan birçok güvenlik özelliğine sahip olursunuz.

Uygun güvenlik eklentilerini yükleyebilir ve tam kontrol sizde olduğu için e-posta sisteminizin güvenliğini istediğiniz gibi koruyabilirsiniz. Hesap ekleyebilir, parola değiştirebilir ve silebilirsiniz.

5. Yedekleme ve Gizlilik Koruması

Ücretsiz e-posta hizmetlerinin çökme, siber saldırıya uğrama ve hatta uyarı yapılmadan kapatılma olasılığı yüksektir.

E-postalarınızın düzenli yedeklerini almıyorsanız, bu çok önemli bilgileri kaybetmenize neden olabilir ve işinize büyük bir darbe vurabilir. Buna ek olarak, ücretsiz e-posta hizmetleriyle tam bir gizlilik korumasına sahip olmazsınız ve bu da gizli bilgileri kaybetmenize neden olabilir.

Kurumsal e-posta bu soruna çözüm sağlar. Verilerinizi güvende, her zaman erişilebilir, tam gizlilik korumasıyla elinizde tutar ve böylece işinizi asla kesintiye uğratmaz.

Kurumsal E-Posta Fiyatları Nelerdir?

Kurumsal e-posta fiyatları maliyetleri bir dizi faktöre bağlı olarak önemli ölçüde değişebilir. Toplam maliyeti etkileyen bazı faktörler aşağıdaki şekildedir:

1. Hosting Türü

E-posta sunucusunu sizin yönettiğiniz ancak trafiği bir şirketin üstlendiği bulutta barındırılan, şirket içi ve hibrit gibi çeşitli e-posta hosting türleri vardır.

2. Depolama

İhtiyaç duyulan depolama alanı miktarı fiyatlandırmayı etkileyebilir. Temel planlar, küçük ekipler için uygun olan sınırlı depolama alanı sunabilirken, daha yüksek fiyatlı planlar, yoğun e-posta kullanımı olan işletmeler için gerekli olan daha fazla depolama alanı sunar.

3. Eklenti Sınırları

Daha yüksek eklenti limitleri genellikle daha pahalı planlarla birlikte gelir. Bu, sık sık büyük dosyalar gönderen işletmeler için çok önemlidir.

4. Çalışma Süresi

Garanti edilen çalışma süresi maliyeti etkileyebilir. Sürekli e-posta erişimine ihtiyaç duyan işletmeler, daha yüksek çalışma süresi garantisine sahip planlara yatırım yapmalıdır.

5. E-posta Hesabı Sayısı

İhtiyaç duyulan e-posta hesabı sayısı da maliyeti etkiler. Daha fazla hesap genellikle daha yüksek maliyet anlamına gelir. Bazı çözümler, büyük aylık kullanıcı adı tahsisleri için indirimler sunar.

6. Destek

Müşteri desteği seviyesi fiyata göre değişir. Premium planlar genellikle 7/24 destek içerir, bu da e-posta iletişimine büyük ölçüde güvenen işletmeler için hayati önem taşır.

7. Ek Özellikler

Gelişmiş güvenlik, arşivleme ve entegre uygulamalar gibi özellikler de maliyeti artırabilir.

Kurumsal E-Posta Ücretsiz Olarak Nasıl Alınır? Ücretsiz Mail Hizmetleri Güvenli mi?

İşletmeniz için zaten bir alan adı web sitesi adresiniz varsa, Zoho Mail’den 5 adede kadar ücretsiz e-posta adresi alabilirsiniz.

Zoho Mail’deki Forever Free planı kullanıcı başına 5 GB’a kadar depolama sağlar ve dosya boyutu eklenti sınırı 25 MB’tır. Bu, küçük bir ekiple küçük işletmenizi kurmaya başlamak için harika bir plandır, ancak ücretsiz planda IMAP / POP senkronizasyonunu veya tüm mobil uygulama kitaplığını kullanamazsınız. İşletmeniz büyüdükçe ücretli bir plana geçmeye karar verirseniz, bunu kolayca yapabilirsiniz.

Hala bir alan adına ihtiyacınız varsa, Hosting.com.tr gibi bir alan adı kayıt kuruluşundan kolayca bir alan adı kayıt edebilirsiniz. 

Ücretsiz Mail Hizmetleri Güvenli mi?

1. Bilgisayar korsanları ücretsiz e-posta hesaplarını sever

Gmail, Hotmail ve Yahoo gibi hizmetlerdeki çok sayıda kullanıcı nedeniyle bilgisayar korsanları çabalarını bu büyük kullanıcı veri tabanları üzerinde birleştirmektedir. Bir bilgisayar korsanı hesabınıza erişim sağladığında, tüm müşterilerinize, satıcılarınıza ve çalışanlarınıza sahte e-postalar, yetişkinlere yönelik içerikler veya muhtemelen kötü amaçlı fidye yazılımları gönderebilir.

2. Profesyonelce görünmez

Kurumsal e-posta kullanmayanlar, alıcılara aşağıdaki mesajları gönderebilir:

  • Bu kişisel bir hesap, ama iş için de kullanıyorum.
  • Şirketimin bir web sitesine veya profesyonel bir e-postaya maddi açıdan gücü yetmiyor.
  • Gizliliğinize veya verilerinizin güvenliğine değer vermiyoruz.

3. E-postanız alıcıya ulaşmayabilir

Spam gönderenler bu ücretsiz hesapları kullanarak kullanıcılara spam göndermek için kolayca 1000’lerce hesap oluşturabilir. Bu nedenle, sizin hesabınız da bir daha görülmemek üzere gereksiz klasörüne düşebilir.

4. Destek sağlanmaz

Ücretsiz Gmail desteği için telefon numarasını biliyor musunuz? Bilemezsiniz, çünkü öyle bir numara yoktur. Eğer bir hizmet için ödeme yapmıyorsanız, muhtemelen çoğu kez bir desteğe hakkınız olmaz. Fakat çoğu premium e-posta çözümü en azından yardım masası desteği sunar.

5. Uyum ve güvenlik

Herhangi bir kişisel tanımlanabilir bilgi ileten işletmeyseniz veya herhangi bir uyumluluk gerektiren bir sektördeyseniz, ücretsiz bir e-posta hizmeti kullanamazsınız. Bu sektörlere örnekler aşağıdakileri içerir: 

  • Sağlık Hizmetleri
  • Muhasebe/Finansal Hizmetler
  • Kamu
  • Üretim

HIPAA, FNRA, NIST, PCI ve neredeyse tüm diğer uyumluluk düzenlemeleri iletişim güvenliğini çok ciddiye almanızı gerektirir.

Kurumsal E-posta Güvenliği

Kurumsal e-posta güvenliği, e-posta iletişimini ve hesaplarını yetkisiz faaliyetlerden, hesapların ele geçirilmesinden, kimlik avı dolandırıcılıklarından, istenmeyen e-postalardan ve daha fazlasından koruma uygulamasıdır. E-posta, işletmeler için birincil iletişim biçimlerinden biri olduğundan, güçlü bir e-posta güvenliği duruşunun sürdürülmesi modern bir işletmenin devamlılığı için kritik öneme sahiptir. E-posta’nızın güvenliğini sağlamak, kendinizi veya bir kuruluşun üyelerini yaygın tehditler ve siber saldırıları önlemek için en iyi uygulamalar konusunda eğitmek de dahil olmak üzere çeşitli şekillerde yapılabilir.

Şirket Maili Nedir?

Şirket maili, genellikle bir şirketin veya işletmenin ticari adını veya markasını içeren e-posta adresleridir. Bu e-posta adresleri, şirketin ihtiyaç duyduğu farklı e-posta adreslerini oluşturmak için gerekli alan adının daha önce almış olması sayesinde elde edilir.

İnfo Mail Nedir?

Info mail, belirli bir kişi veya rolle ilişkili olmayan bir e-posta adresi türüdür. Genellikle genel sorular veya belirli bir alıcı gerektirmeyen iletişim için kullanılır.

Küçük bir işletme için [email protected] gibi genel bir e-posta adresi iyi bir seçenek olabilir. Bu, müşterilerin her departman için özel e-posta adresleri aramak zorunda kalmadan işletmenize kolayca ulaşmasını sağlar.

Webmail Nedir?

Webmail, herhangi bir yazılım indirmenize gerek kalmadan e-postanıza bir web tarayıcısı üzerinden erişmenin bir yoludur. Bu, e-postanıza herhangi bir cihazdan veya konumdan erişmenizi sağlar.

Webmail’in avantajlarından biri bulut üzerinde olmasıdır, bu da e-postalarınıza her zaman erişebileceğiniz anlamına gelir. 

Bir diğer avantajı ise telefonunuzu kaybetseniz ya da bilgisayarınız bozulsa bile webmail’inize bulut üzerinden erişerek e-postalarınıza ulaşabilmenizdir.

Profesyonel E-Mail Hesabına İhtiyacım Var Mı?

Profesyonel E-Mail Hesabına İhtiyacım Var Mı?

Profesyonel e-mail, ücretsiz kullandığınız e-posta servisinin uzantısı yerine şirketinizin alan adını kullanmanıza olanak tanır. Bu nedenle [email protected] yerine [email protected] gibi bir e-posta adresiniz olabilir.

E-posta’lar, iş dünyasında bilgi paylaşımının en etkili kaynaklarından biri olduğundan, kurumsal e-posta hesabı kullanmak her şirket için bir zorunluluktur.

Profesyonel bir görünüm oluşturmanın yanı sıra, birçok başka fayda da sağlar. Her şeyden önce, potansiyel müşterilerinizin güvenini artırır. E-posta’nızda şirketinizin ismi yoksa, e-posta’nızın spam olarak işaretlenme olasılığı çok yüksektir.

Ayrıca, adresinizi gören kişiler hangi firmadan olduğunuzu hemen fark eder ve bu da marka bilinirliğini artırır.

Kurumsal E-posta Barındırma Hizmeti Nedir?

E-posta barındırma hizmeti, e-posta sunucularını çalıştıran bir internet barındırma hizmeti olarak bilinir. E-posta barındırma hizmet sağlayıcılarının çoğu, Gmail ve Yahoo gibi web istemcileriyle birlikte gelmeyen premium hizmetler sundukları için web istemcilerinden farklıdır ve bu yüzden ücretsiz değillerdir.

Domain Sorgulama