ProMail Hesabınızda Tarayıcı Bildirimleri 

ProMail kullanıcılarının tüm gün boyunca webmail arayüzünde bulunmadıklarını biliyoruz. Bunu sağlamak için ProMail, hesabındaki kullanıcıları uyarmak amacıyla tarayıcı bildirimlerini kullanır. Örneğin, tarayıcı bildirimlerini etkinleştirdiğinizde ve ProMail web arayüzüne giriş yaptığınızda, gelen kutunuza bir mesaj gönderildiğinde, bir takvim hatırlatıcısı tetiklendiğinde veya bir ekip oluşturulduğunda ekranınızın altında bir pop-up bildirimi alırsınız. Tarayıcı bildirimini tıklamanız yeterlidir. Kullandığınız tarayıcıdan veya şu an kullandığınız uygulamadan bağımsız olarak yeni mesajınızı açacak, canlı sohbete gidip toplantı çalışma alanına gidip takvim etkinliğinizi açacaksınız.

Not: Yeni bir tarayıcı kullanıyorsanız veya daha önce bildirim izinlerini ayarlamadıysanız, gelen kutunuza yeni bir mesaj gönderildiğinde, bir takvim hatırlatıcısı tetiklendiğinde veya bir sohbet mesajı alındığında bu işleve izin vermeniz istenir. Tarayıcı çerezlerinizi temizlemenin, ProMail’in bu izni tekrar talep etmesini sağlayacağını unutmayın.

ProMail web arayüzü açık olmadığında gönderilen randevu hatırlatma bildirimleri Bildirimler penceresine gönderilecektir. Arayüzün sağ üst köşesindeki Bildirim simgesine tıklayarak bu bildirimlere erişin.

 

Kullanıcı bildirim ayarlarınıza erişmek için ProMail’e giriş yapın ve Ayarlar bölümüne gidin. Ardından, gezinti bölmesindeki Hesabı tıklayın. Bildirimler kartında, hangi uyarıların alınacağını seçebilirsiniz: Takvim hatırlatıcıları, Sohbet mesajları, Yeni e-postalar.

Engelleme Bildirimleri

“Tarayıcı bildirimleri bu tarayıcıda devre dışı bırakıldı.” Hesap ayarlarınızda bulunan Bildirimler kartında görüntülenir, önce belirli uyarıları etkinleştirmek / devre dışı bırakmak için ProMail sitesinin tarayıcı bildirimlerini kaldırmanız gerekir.