ProMail kullanıcıları e-posta mesajları gönderip alabilir, takvimlerini görüntüleyebilir ve randevular oluşturabilir, dünyanın herhangi bir yerinden herhangi bir bilgisayarı veya mobil cihazı ve basit bir web tarayıcısını kullanarak görevleri ve daha fazlasını oluşturabilir veya inceleyebilir.Ayrıca, ProMail, Microsoft Outlook veya Apple Mail gibi herhangi bir masaüstü e-posta istemcisi veya Android ve iOS’ta mobil e-posta, rehber ve takvim uygulamaları ile tamamen uyumludur. ProMail’e giriş yapmak için, ProMail posta kutunuzu kuran kişi tarafından sağlanan web posta arayüzü giriş sayfasının bağlantısını kullanın. Giriş sayfasına girdiğinizde, tam e-posta adresinizi ve şifrenizi uygun alanlara yazın ve Oturum ‘a tıklayınız.

ProMail’in E-posta bölümünün farklı alanlarını anlamanıza yardımcı olmak için, bazı alanların farkında olmasını sağlayan basit bir arayüz diyagramı oluşturduk.

E-postada Gezinme

ProMail’in E-posta bölümüne gittiğinizde, genellikle tüm yeni e-posta adreslerinin bulunduğu birincil konum olduğu için gelen kutunuzla başlarsınız. İçerik filtrelerini bu e-posta adresini farklı klasörlere veya konumlara ayarladığınızda, Gelen Kutunuz varsayılan olarak web postası kullanan herkes için başlangıç ​​noktasıdır. Burada, arayüzün çeşitli bölümlere ayrıldığını göreceksiniz.

Burger Simgesi

Klasörlerin en üstünde, Burger simgesini göreceksiniz. Bu, gelen kutunuzu daha küçük cihazlarda görüntülerken son derece faydalı olan ağaç görünümünü gizlemenize veya göstermenize olanak tanır.

Düğme çubuğu

Düğme Çubuğu, web postası istemcisinin hemen hemen her sayfasında kullanılabilir. Gelen kutunuzu görüntülerken, şunun gibi şeyler yaparsınız:

Yeni oluşturma, silme, yeniden adlandırma veya klasörleri taşıma; Paylaşılan gelen kutulara eşleyin veya eşlenen klasörleri düzenleyin; tek kullanımlık adresler oluşturmak.

Varsayılan ve Özel Klasörler Görünümü

Arabirimin sol tarafı klasörlerinizi görüntüler. Burada, üstte listelenen varsayılan klasörleri göreceksiniz: Posta Kutusu, Silinmiş Öğeler, Taslaklar, Önemsiz E-posta, Gönderilmiş Öğeler. Bu klasörler ProMail içindeki her posta kutusu için oluşturulur.

Varsayılan Klasörlerin altında, kullanıcının oluşturduğu Özel Klasörler bulunur. Ana üst klasörde ek klasörler varsa, bu klasörün adının sol tarafında aşağı bir ok görüntülenir. Aşağı oku tıklamak bu klasörü genişletecek ve ek, gömülü klasör adlarını görüntüleyecektir.

Tüm Klasörler listesinin altında, paylaşılan bir gelen kutusu gibi herhangi bir Paylaşılan Klasör var.Bunlar bir yan V şekli ile gösterilir. Paylaşılan Klasörler her zaman klasörlerin alt kısmında görüntülenir.

Tüm Mesajlar Görünümü

Varsayılan ve Özel Klasörlerinizin sağındaki Tüm Mesajların görünümüdür. Burada, gelen kutunuzdaki tüm mesajların bir listesini görürsünüz veya şu anda bulunduğunuz Varsayılan veya Özel Klasörde yer alırsınız. Mesaj listeniz her zaman görüntülenecektir, ancak sadece bir mesajın Önizleme Bölmesi’nin yerleştirildiği yerde değil, mesajınızın önizlemesinin görüntülenmesini isteyip istemediğinizi de kontrol edebilirsiniz. Hesap Ayarlarınızdan, mesajınızın önizlemesinin mesaj listenizin en altında görünmesini veya hiç görünmemesini seçebilirsiniz.

Tüm İletiler görünümünün en üstünde E-posta Etkileşim düğmeleri bulunur:

  • Yeni
  • Seç
  • Sil
  • Yanıtla
  • Sınıflandırma
  • Eylemler

E-posta Etkileşimleri

ProMail’de mesajlarla etkileşimde bulunmanın birçok farklı yolu vardır. Yeni gibi düğmeler oldukça kendiliğinden açıklayıcıdır, ancak diğerleri birden fazla farklı seçeneğe sahiptir. Soldan sağa doğru hareket eden bu düğmeler şunlardır:

  • Seç– Kendi başına, Seç butonu mesaj listenizde bir veya daha fazla karışıklık seçmenizi sağlar. Tıklandığında mesajlarınız arasında gezinebilir ve gerektiğinde tekil olanları seçebilir, ardından seçilen mesajları silebilir, taşıyabilir, vb. yapabilirsiniz. Alternatif olarak, Ctrl tuşunu (Windows’ta) veya Command (Mac OS’de) tuşunu basılı tutarak da bireysel mesajları seçmek için Shift tuşunu kullanmak, aynı anda birden fazla eş zamanlı mesaj seçmenizi sağlar. Seç düğmesinin yanındaki düzeltme işaretini (aşağı ok) tıkladığınızda, aşağıdaki seçenekler sunulur:
    • Tümünü seç– Tüm mesajları seçer.
    • Hiçbirini seçme– Herhangi bir veya tüm mesajlar seçiliyse, bu seçimin/seçimlerin seçimini kaldırır .
  • Sil– Seçilen mesajları Silinmiş Öğeler klasörüne taşır. Not: Bu bir mesaj silindiğinde alınan varsayılan eylemdir. Hesap ayarlarınıza bağlı olarak, silme eylemi farklı olabilir.Daha fazla bilgi için, bkz. E-posta İletilerini Silme . Sil düğmesinin yanındaki karta (aşağı ok) tıklandığında, seçilen mesaj (lar) için aşağıdaki seçenekler bulunur:
    • Silme– Silinmiş mesajlar, sistem henüz temizlemediyse, Silinen Öğeler klasörünüzden alır. Not: Sistem silme için işaretlenmiş öğeleri temizledikten sonra, silinen mesajları geri alamazsınız. Ayrıca, silme yalnızca Silinmiş Olarak İşaretlenmiş mesajlar veya Silinmiş Öğeler klasöründeki mesajlar için kullanılabilir.
    • Tümünü Klasörde Sil– Seçilen bir klasördeki tüm mesajları Silinmiş Öğeler klasörüne taşır. Bu seçenek, silme işlemiyle aynı eylemi gerçekleştirir, ancak mesajın kontrol edilip edilmediğine bakılmaksızın, klasördeki her e-postada silme işlemini gerçekleştirir. Bu seçenek, Önemsiz E-posta veya Silinmiş Öğeler gibi klasörlerde en kullanışlıdır.
  • Yanıtla– Bir iletiye yanıt verirken üç (3) seçenek vardır:
    • Yanıtla– Yanıtla seçeneğinin seçilmesi yalnızca gönderene cevap vereceğiniz anlamına gelir.
    • Tümünü Yanıtla – TümünüYanıtla seçeneği, gönderene ve iletiyi alan herkese bir yanıt verir. Bu, kendi e-posta adresiniz dışında Kime ve Bilgi Alanı alanlarında listelenen tüm e-posta adreslerini içerir.
    • Yönlendirme– Yönlendirme seçeneğinin seçilmesi, iletiyi Kime ve Bilgi Alanı alanlarındaki bir başkasına göndermenizi sağlar. NOT: Bir iletiye Yanıt Yaz veya Tümünü Yanıtladığınızda Kime ve Bilgi alanına e-posta adresi eklemek de mümkündür.

Sıralama – Mesajları sıralamak için Sıralama simgesi üzerine tıklayın ve mesajlarınız için sıralama düzeni için kullanmak istediğiniz alanı veya alanları seçin. Örneğin, Sıralama simgesini tıklayıp “Boyut” u seçerek öğeleri boyutlarına göre sıralar. (Bu, bir iletinin boyutunu ve ekleri içerir.) Sıralamada “Yön” ü değiştirmek için, Artan veya Azalan olarak, Sıralama simgesi menüsünde de bu seçeneği seçin.

Durumlarını seçerek daha ayrıntılı bir mesaj sıralaması alabilirsiniz: Tümü, Okunmamış, Yanıtlananlar vb.

Genel olarak, Sıralama menüsünde aşağıdaki seçenekler mevcuttur:

  • Tarih– Posta sisteminin e-postayı aldığı tarih ve / veya saat.
  • Kimden– E-posta mesajının göndereni.
  • Konu– E-posta mesajının konusu.
  • Boyut– E-postanın kilobayt cinsinden boyutu.
  • Sıralama Sırası– Ya Azalan veya Artan. Örneğin, iletileri boyuta göre sıralarsanız, azalan düzen en büyük iletiden en küçüğe; Artan en büyüğü en küçüğü olacaktır.
  • Tüm– Tüm mesajları sıralar.
  • Okunmamış– Tüm Okunmamış iletiler sıralama yöntemi olarak sıralanır.
  • Oku– Sıralama yöntemi olarak okunan e-postaları kullanarak sıralama yapar.
  • Yanıtlandı– Sıralama yöntemi olarak yanıtlanan tüm e-postaları kullanarak sıralama yapar.
  • Yanıtlanmadı – Sıralama yöntemi olarak cevap içermeyen tüm e-postaları kullanarak sıralama yapar.
  • İşaretlenmiş– Sıralama yöntemi olarak takip edilmek üzere işaretlenmiş e-postaları kullanır.
  • Görevlere Bağlı – Görevlerile ilişkilendirilmiş e-postaları sıralama yöntemi olarak kullanır.
  • Ek dosyalar– Sıralama yöntemi olarak ekleri olan e-postaları kullanır.

Eylemler (…) – Bu düğme tek başına hiçbir şey yapmaz, ancak seçildikten sonra aşağıdaki işlemlere sahip olursunuz:

  • Taşı– Seçilen mesajları mevcut bir klasöre taşır. Not: Ayrıca mesajları mevcut bir klasöre sürükleyip bırakabilirsiniz.
  • Görev Ekle– Bu mesajla ilişkilendirilmiş bir Görev eklemenizi sağlar. Bu, görev ayrıntılarını, görevi ilk başta başlatan mesajla aynı hizada tutmak için iyi bir yoldur.
  • Yazdır– Masaüstünüzdeki veya cihazınızdaki Yazdır iletişim kutusunu açar.
  • Okundu Olarak İşaretle– Seçilen mesajları okundu olarak işaretler ve durum göstergesini uygun şekilde değiştirir.
  • Okunmadı Olarak İşaretle– Seçilen mesajları okunmamış olarak işaretler ve durum göstergesini uygun şekilde değiştirir. Bu, daha sonra mesajların gözden geçirilmesi için yararlı olabilir.
  • İşaretle– Seçili mesajları takip etmek için işaretler ve takip işaretinin rengini uygun şekilde değiştirir. Alternatif olarak, kullanıcılar takip için işaretlemek için mesajın yanındaki bayrak simgesini tıklayabilirler.
  • İşaretini Kaldır– Seçme mesajındaki izlemeyi kaldırır ve takip işaretinin rengini uygun şekilde değiştirir. Alternatif olarak, kullanıcılar takip işaretini kaldırmak için takip için işaretli bir mesajın yanındaki bayrak simgesini tıklayabilirler.
  • Spam İşareti– Mesajı Önemsiz E-posta klasörüne taşır.
  • Spam Değil Olarak İşaretle– Seçilen mesajları spam olarak işaretler ve otomatik olarak e-posta adresini güvenilir gönderenler listenize ekler. Not: Bu seçenek yalnızca Önemsiz E-posta klasörünüzdeki iletiler için kullanılabilir.
  • Göndericiyi Blokla– Seçilen mesajların göndericinin hesaba daha fazla mesaj göndermesini engeller. Bir göndereni engellediğinizde, yeni bir Dahili Engellenen Gönderenler İçerik Filtresi oluşturulur. Engellediğiniz kullanıcılar bu listeye eklenir ve e-postaları varsayılan olarak silinir.
  • Gönderici Bloğunu Kaldır– Seçili mesajların göndericisinin, adresi Dahili Engellenen Gönderenler içerik filtresinden kaldırarak tekrar mesaj göndermeye başlamasını sağlar.
  • HTML’yi Görüntüle– Orijinal mesajı zengin HTML formatlı haliyle görüntülemenizi sağlar.
  • Metni Görüntüle– HTML formatını kaldırır ve mesajı “sadece metin” olarak görüntüler.
  • Ham İçeriği Görüntüle– İletiyi işlenmemiş, biçimlendirilmemiş durumda görüntülemenizi ve iletinin üstbilgisini içerir. Ham içeriği veya yalnızca üstbilgiyi görüntülemek, iletiyi görüntüleyerek olası sorunların tanılanmasına yardımcı olabilir.
  • Üstbilgiyi Görüntüle– Sadece mesaj kimliği, mesajın içerik türü vb. Öğeleri içeren mesajın başlık bilgilerini görüntüler.

Kimler Neler Demiş?

avatar