Yeni bir göreve başlamak son derece kolaydır: Tüm Mesajlar görünümünde Yeni düğmesine tıklamanız yeterlidir. Bunu yaptıktan sonra, görev ayrıntılarınızı girmeye başlayabilirsiniz. Bunlar şunları içerir:

Konu – Bu, “Yeni blog yayını oluştur” veya “Toplantı notlarını düzenleme” gibi görev için basit bir addır.

Görev Açıklaması – Görevle ilgili daha fazla ayrıntı girdiğiniz yer burasıdır. Örneğin, görevin tamamlanması için gerekli olan toplantı notlarının veya genel notların bir kopyası. Bunlar herhangi bir zamanda güncellenebilir. Açıklamayı düzenlemek ve ek notlar tutmak, özellikle paylaşılan görevlere katılırken faydalıdır. Buna ek olarak, görev tanım alanı zengin bir editörle tam olarak HTML uyumludur, bu nedenle açıklamayı farklı yazı tipleri ve renkler, dış kaynaklara bağlantılar vb. İle stilize etmek mümkündür.

Sonra aşağıdakileri içeren Görev Ayrıntıları vardır:

  • Kaynak– Görevin nerede yapıldığı. Varsayılan olarak, Görevlerim içinde yeni görevler saklanır, ancak diğerleriyle paylaşımlı görevleriniz varsa, bir görevi de kaydedebilirsiniz, böylece paylaştığınız kişi görevin durumunu takip edebilir.
  • Başlangıç– görevin başlaması gereken tarih ve saat. Her iki alan da tarihi ve saati ayarlamak için hızlı seçim simgelerine sahiptir, ancak bu bilgiyi de manuel olarak girebilirsiniz.
  • Bitiş– Görevin yapıldığı tarih ve saat. Yine, her iki alan da tarihi ve saati ayarlamak için hızlı seçim simgelerine sahiptir, ancak bu bilgiyi de manuel olarak girebilirsiniz.
  • Hatırlatıcı– Başlangıç ​​Tarihi / Zamanı’ndan önce hatırlatılmak istiyorsanız
  • Öncelik– Öncelikler, önemli görevleri takip etmenize ve zamanınızı düzenlemenize yardımcı olmanıza yardımcı olur. Açıkça, önemli görevler daha yüksek bir önceliğe sahip olurken, günlük veya aylık görevler daha az ağırlık taşıyabilir. 0 öncelik daha az öneme sahipken, 10 görev en yüksek önceliğe sahip olacaktır.
  • Durum– Bir görevin durumu, görevleri paylaşıyorsa, diğerlerinin size, görevlerin son tarihe doğru ilerlemesinde olduğunu hatırlatır.
  • Tamamlandı– Tamamlandı  eklemek size ve diğerlerinin görevleri paylaşıyorsa, görev boyunca ne kadar ilerlemiş olunduğuna karar verir.

Son olarak, Kategoriler var . Kişiler ve diğer alanlarındaki gibi, görevlere bir veya daha fazla kategori eklemek mümkündür. Kategoriler eklemek, görevleri düzenli tutmak için harika bir yoldur.

Bir Görevi Düzenleme

Bir görevi düzenlemek için, değiştirmek istediğiniz görevin kartını tıklamanız yeterlidir. Bir kez açıldığında, görevin herhangi bir alanını düzenleyebileceksiniz. Görevleri düzenlemek, özellikle görevler başkalarıyla paylaşıldığında, yeni notlar eklemek, teslim tarihlerini ayarlamak ve% tamamlandı ve daha fazlası için önemlidir.

Görevler ve Takvimler

Takvimlerinizin görevler için başlangıç ​​ve / veya bitiş zamanlarını görüntülemek üzere ayarlanmış olmasına bağlı olarak, görev kaydedildikten sonra takviminizde görünecektir.