ProMail’deki olay sistemi, Alan Adı Yöneticilerinin belirli ölçütlere göre eylemleri otomatik olarak gerçekleştirmesine ve ProMail sunucusu ve kullanıcı hesaplarıyla olan bitene güncel kalmasını sağlayan inanılmaz güçlü ve esnek bir araçtır. ProMail, olayları meydana geldikçe algılayabilir, bu etkinliklere ilişkin mesajlar oluşturabilir ve mesajları bilgiye ihtiyaç duyan kullanıcılara iletebilir. Örneğin, Alan Adı Yöneticileri, bir görev olduğunda veya Alan Adı disk alanı belirli bir eşiği karşıladığında, kullanıcılar tarafından gönderilen veya alınan iletilerde otomatik olarak ek bir alıcı ekleyebilir.

Alan adı için etkinlik oluşturmak veya görüntülemek için, ProMail’e bir Alan Adı Yöneticisi olarak giriş yapın ve Alan Adı Ayarları bölümüne gitmek için Menü simgesini kullanın. Ardından, gezinti bölmesindeki Etkinlikler’i tıklayın. Yeni bir etkinlik oluşturmak için Yeni’yi tıklayın. Aşağıdaki seçenekler mevcut olacaktır:

Genel

  • Etkinlik İsmi– Etkinliğin arkadaşça adı.
  • Etkinlik Durumu– Yeni olaylar varsayılan olarak Etkin durumuna. Ancak, bir olayı tetiklemeyi geçici olarak durdurmak için durumu Devre Dışı olarak değiştirebilirsiniz.
  • Etkinlik Kategorisi– Etkinliğin içerdiği özellik: Kullanıcı, Posta Listesi, Diğer Ad, Kısıtlama, E-posta veya İşbirliği.
  • Etkinlik Tipi– Etkinliği tetikleyen olay. Her kategorinin, eylemi tetikleyebilecek bazı belirli etkinlik türleri vardır.

Durumlar

Her olay tipinin kendine özgü koşulları vardır. Tüm etkinlik türlerinde görülen genel koşullar aşağıda listelenmiştir.

  • Günün Saati– Etkinliğin gerçekleştiği zaman dilimi.
  • Haftanın Günü– Etkinliğin gerçekleştiği haftanın günü.

Eylemler

Her etkinlik türünün kendine ait eylemleri vardır. Tüm etkinlik türlerinde görülen genel eylemler aşağıda listelenmiştir.

  • Bir bildirim gönder– Bu seçenek Bildirimler penceresine bir bildirim gönderir. Ayrıca bir açılır pencere tarayıcı bildirimi ve bir e-posta gönderebilir.
  • Bir E-posta göndermek– Bu seçenek belirtilen adrese bir e-posta gönderir.