URL Yönlendirme

URL değişikliği; daha önce arama motoru tarafından indexlenmiş ve başka sitelerden link almış sayfalarınızın URL yapısını değiştirirseniz, ziyaretçileriniz o sayfalara ulaşamaz. Eski sayfaların adreslerini yenisine kalıcı olarak yönlendirdiğinizde, zararı minimuma indirerek ziyaretçileri sitenize yönlendirmiş olursunuz. Panel üzerinde ürünün URL’sini değiştirmek için Ürün > Ürün Yönetimi menüsünden ürün bulunarak ”düzenle” olarak açılır. Düzenle olarak açtığımız ürünün […]

Devamı

Instagram Mağaza ve Facebook Mağaza Oluşturmak

Sosyal medyanın son zamanlarda yükselişiyle beraber e-ticaret dünyası da sosyal medyanın içine fazlasıyla karıştı. Son zamanlarda çok popüler olan ve web sitesi trafiğini oldukça artıran Instagram Mağaza ve Facebook Mağaza nasıl açılır onu göstereceğiz. Başlamadan Önce Bilinmesi Gerekenler Henüz bir işletme sayfanız veya kataloğunuz yoksa mağazanızı oluştururken her ikisini birden oluşturabilirsiniz. Mağazanız için Sayfa ve […]

Devamı

Google Analytics’te Gelişmiş E-ticareti Etkinleştirme

Siteniz ile ilgili daha detaylı raporlara erişebilmeniz için mutlaka gelişmiş e-ticaret raporlarını aktive etmenizi öneriyoruz. Google Analytics’te Gelişmiş E-ticaret raporlarını etkinleştirmek için adımlar şu şekildedir: Google Analytics panelinden sol altta bulunan “Yönetici”ye tıklayalım, sonrasında Görünüm altında yer alan “E-ticaret Ayarları”na tıklayalım. Karşımıza çıkan ekranda “E-ticareti Etkinleştir” bölümünü “AÇIK” olarak işaretleyelim. Sonrasında altta çıkan “Gelişmiş E-ticaret Raporlarını Etkinleştir” bölümünü “AÇIK” olarak işaretleyelim. Son işlem olarak da […]

Devamı